Podcasty
Je jedno, či už podcast máte, alebo ho iba pripravujete.
Ukážeme vám, ako s ním získate nové vypočutia alebo dokonca obchodné príležitosti.
Aj s týmito podcastami sa spája naša práca





















100 môže byť viac ako 1000
Pozrite sa na váš podcast obchodným pohľadom.
Celkový počet vypočutí vášho podcastu je dôležitý parameter.
Nie vždy je však zárukou získania nových obchodných príležitostí.
Rozhoduje relevancia. Ukážeme vám, ako získať relevantné vypočutia.

S kým budete konzultovať?

- Jaroslav Sedlák
- viac ako 16 rokov robí obchod, z toho 14 rokov pôsobí v B2B
- od roku 2018 sa intenzívne venuje podcastom
- ukazuje, ako vybudovať z podcastu obchodný kanál
- pomáha firmám a podnikateľom zvýšiť počet obchodných leadov a vizibilitu na sociálnych sieťach až o 300%